Monday, April 02, 2007

名 人 爛 gag 也 可 變 名 言

人 生 名 句


搞 笑 型
「 減 肥 還 須 係 肥 人 」
「 唔 使 急 , 最 緊 要 快 。 」
「 若 要 放 上 網 , 唔 好 咁 鹵 莽 ; 若 要 人 不 知 , 唔 好 太 低 B 。 」
「 春 去 春 回 來 , 花 謝 花 再 開 , 女 死 女 還 在 ! 」




時 事 型
「 和 平 、 安 逸 , 只 會 造 成 停 頓 ; 衝 突 、 對 抗 及 戰 爭 才 有 新 生 。 」
「 八 萬 五 已 經 唔 存 在 喇 ! 」
「 富 貴 於 我 如 浮 雲 , 浮 雲 於 我 如 命 根 。 」




賭 博 歪 理 型
「 沉 迷 賭 博 , 富 可 敵 國 ; 日 賭 夜 賭 , 光 宗 耀 祖 。 」
「 小 賭 可 以 養 妻 活 兒 , 大 賭 可 以 興 家 創 業 。 」
「 博 一 博 , 單 車 變 摩 托 。 」




哲 理 型
「 耳 聽 為 虛 , 眼 見 亦 不 為 實 。 」
「 努 力 過 的 人 , 未 必 一 定 有 成 果 。 有 成 果 的 人 , 卻 一 定 曾 經 努 力 。 」
「 弱 者 等 待 時 機 , 強 者 製 造 時 機 。 」

No comments: